domingo, 28 de marzo de 2010

III Cursa de Muntanya de Manresa

Avui ens hem llevat per anar a fer una cursa que tal com ha acabat ja em podia haver quedat a casa, sempre hi han curses bones i curses dolentes, i la d'avui ha set la primera cursa que m'ha anat malament i uqe m'he sentit pitjor.
Al km3 ha cumençat una pujada dura i allà encara he anat prou bé, fins i tot a la baixada que hi havia seguidament, però després m'ha començat a venir un fort mal de panxa i les cames nu em podien més, i mira que encara em quedava la mitat de la cursa.
Desde el km7 fins al km20 m'han anat adelantant moltes persones i m'he acabat rallant moltissim, ja que poder m'hen han adelantat 20 o 30 sesne exagera fins i tot més.
La questió que de la rabia que agafat no he mirat ni el resultat ni el temps, i m'estimo més entrenar fort i preparar a consciència la cursa d'Arratzu(Eskaudi) del primer cap de setmana de maig

Vinga Bona tarda!!

1 comentario:

  1. Nil, com molt bé dius sempre hi ha curses bones i altres de dolentes. Amb el temps, et podria dir que al final quasi n'hi acaba havent més de dolentes que de bones, bones, però no sé què té aquest esport que t'enganxa! A tope per Arratzu! Mira'm a mi, un any amb blanc, fent curses de merda... i a poc a poc tornant a agafar força per tirar endavant!!!!!!!

    Cometi!

    ResponderEliminar