domingo, 14 de marzo de 2010

Cursa perfecta!! 1r Sub18 i 13è de la General!!

Primer de tot dir que la cursa m'ha anat de conya! M'he trobat bé desde el princpi fins al final i l'ho millor de tot es que he disfrutat corrent.
A dos de 8 del matì estava a casa esmorzant i una mica nervios per com podia anar la cursa corrent a casa (Olost).
A les 9 m'estava barallan amb el pare, Ramon Corominas, per si havia de sortir amb mànigues o amb tires, i com que al final ha vingut un company de l'equip del UE Vic, en Xevi Vidal, m'he decantat per sortir amb tires i he encertat.
A les 10 ha arrancat la cursa, i nomès començar un pujada dureta per posar la gent a lloc.
La cursa ha set bastant planera en genreal amb algun corriol de puajda que deunido, i per acabar-ho de rematar el tou de fang que hi havia. A partir dels 10 minuts de cursa m'he començat a trubar bé hi he aprofitat per remuntar una mica, però més tard amb el fang que hi havia et desesperaves una mica hi havia trossos que ho passaves fatal.
També em trobava en Roger Giró de tant en tant que m'anava fent fotos i això mutivava a fer un petit esprint jajaja!
Cap al final de la cursa, m'he surprès en veure un corredor dels que normalment no trobes per les posicions que estic jo, i he aprofitat per fotri una mica de gas i al final e aconseguit atraparl-lo i més he aconseguit engarxar-me a un grup de 6.
Al final he intentat apretar i hem marxat un altre i jo i al final hem arribat a meta plegats!

Ramon Corominas - 6è classificat i 2n veterà
Xevi Vidal - 3r classificat
Nil Corominas - 13è Classificat i 1r de Sub18

He tingut molt bones sensacions i espero tenir les mateixes o millors a la cursa de muntanya de Manresa d'aquí 15 dies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario