martes, 8 de junio de 2010

Amb retràs


Se que em perdonareu, però entre que no tenia gaire temps, que he hagut de fer viatges i una mica la mandra no m'ha donat temps de poder escriure.

Si fem un repàs desde l'ùltima actualització quan parlava de la cursa de la Faiada podriem dir que l'ho més important va ser la cursa del País Basc, Arratzu Urdabai 2010, en la qual vaig còrrer el Campionat sub23 del País Basc i vaig fer 7è amb un bon gust de boca i moltes ganes de continua fort, més tard vaig anar a Ribes a la pujada a Sant Antoni, en la qual vaig quedar primer classificat amb un temps de 17 minuts i 21 segons i l'endemà el descens del Tàga que si no recordo malament vaig fer 14 de la general i 1r Sub 18.

L setmana següent vaig viatjar R. Txeca tot una setamana i ara estem en present.

Aquesta setmana hi ha la Cuita el Sol 2010 i estic una mica desevut perquè no podré còrrer al 100% i em preocupa arriba a Segòvia al Campionat d'Espanya km vertical sense estar al màxim.

Però s'intentarà estar a tope.


Ja aniré informan!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario