domingo, 18 de abril de 2010

Hi torno a recuperar la felicitat!


Després del desastre que va passar a la cursa de Manresa, avui he pogut tornar a gaudir d'una gran cursa a Vilanova i la Geltrú.

Tot i que anant cap a la Vilanova hem trobat pluja, un cop allà fins i tot feia un pèl de calor.

Hem començat la cursa a les 10:15 tot i que amb un pèl de nervis ja que encara pensava que m'aniria com Manresa.

He començat molt bé, els dos primers han marxat sols desde el principi i ja no els he pogut veure més, i hem cadat jo i un altre del Esportiu Penedès. Ell al final s'ha quedat despenjat i he fet un parell o tres de quilòmetres sol fins que m'ha atrapat un home que segurament tenia més forces que jo en aquell moment, però mi he enganxat a derrera hi l'he pogut aguantar bé. Al final quan nomès quedava una trialera per fer els ultims 500 metres de recte per arribar he intentat escarpar-me però quan ja l'havia deixat una mica enrere no he pogut més i he afluixat fins que m'ha tornat atrapar, tot seguit quan hem fet el revolt de meta per encarar l'última recta ho he tornat a provar i aquesta vegada amb més sort que la primera, ja que he pogut fer 3r de la general i acabant 1r Sub18 amb un temps de 39m 25' tot i que la cursa diria que no eren 10km exactes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario